ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Pentru a folosi serviciile de mobilitate urbană Pony, trebuie să îti creezi un cont gratuit descărcând aplicația care este disponibilă pentru sistemele de operare iOS și Android. Vom avea nevoie de numărul tău de telefon, adresa ta de e-mail, datele din permisul de conducere și cartea de identitate.Te mai rugăm apoi să ne oferi și o modalitate de plată preferată (fie datele contului bancar pentru direct debit, fie un card de credit) .
Pentru a te bucura de prima ta călătorie, e nevoie să îți validăm contul creat. Procesul de validare se face de către noi în una-două zile lucrătoare.

Te poti bucura de serviciile PONY dacă:

  • Ai cel putin 21 ani;
  • Deții un permis auto valabil eliberat de oricare dintre țările UE de cel putin un an sau
  • Ai un permis auto internațional.

Pentru înregistrare ai nevoie de următoarele:

  • Cont bancar sau card de credit;
  • Permis auto;
  • Adresă e-mail;
  • Număr de telefon mobil.

Cu Pony ai flexibilitate maximă în ceea ce privește unde începe închirierea și unde se termină, în interiorul zonei Pony. Toate călătoriile sunt „doar dus”, nu e cazul să te întorci cu aceeași mașină la punctul de unde ai început închirierea. Costurile sunt debitate direct din contul bancar sau de pe cardul de credit, fără depozite și garanții suplimentare. Costul standard pe minut este perfect pentru curse scurte, în interiorul orașului. Nu trebuie să platești nimic în avans, iar combustibilul și taxele de parcare sunt incluse în tariful de închiriere. O altă diferență este și faptul că nu te obligă nimeni să realimentezi la final.

Folosind aplicația pentru smartphone, poți rezerva pentru 30 de minute orice mașină care apare pe hartă ca fiind disponibilă.

Oriunde în zona operațională Pony. Te rugăm doar să parchezi mașina în mod regulamentar într-o parcare publică sau într-un loc ușor de accesat, parcările cu bariera sau subterane nu sunt permise . Poți lăsa mașina în orice parcare publica cu taxă, noi deja ne-am ocupat de plata acesteia.

Nu poți lăsa un alt șofer să conducă un vehicul din flota Pony, nici măcar în cazul în care acesta este și el membru Pony. Dacă nu respecți această regulă vei plăti o penalizare, iar asigurarea ta nu va fi valabilă.
În situația în care te simți în indisponibilitate de a mai conduce după ce ai inițiat o sesiune de închiriere, te rugăm să închei sesiunea imediat.

Nu, nu e nevoie. Poți începe și poți incheia sesiunea de închiriere oricând. Asta e și ideea, să fii cât se poate de spontan. Singura condiție este să parchezi mașina la finalul cursei în interiorul zonei operaționale Pony.

Durata maximă a unei sesiuni de inchiriere este de 48 de ore. Dacă totuși călătoria în care te-ai aventurat depășește 2 zile, te rugăm să anunți înainte acest lucru la serviciul de suport tehnic: +40 741 284 888

Ăăă… nu!

Da. Pentru a iniția și pentru a termina sesiunea de închiriere prin aplicația GetPony pentru smartphone, ai nevoie de conexiune la internet.

Pentru moment, aplicația GetPony poate fi descărcată pe telefoanele mobile cu sisteme de operare iOS sau Android.

Da. În toate mașinile din flota Pony am introdus un cablu de încărcare multi-funcțional care iți va permite să încarci majoritatea modelelor de smartphone.

Sigur că da, poți lăsa mașina în orice alt loc de parcare regulamentară din zona operațională Pony. Asigură-te doar că nu este o parcare privată sau că nu aparține unei companii, parcările cu bariera sau subterane nu sunt premise.
*Vehiculele din flota unui oraș nu pot fi relocate în flota altui oraș. Excepție de la regulă fac vehiculele din Alba Iulia și Cluj-Napoca, ce pot fi relocate din primul oraș în cel de-al doilea și invers (ex.Vehiculele din Cluj-Napoca nu pot fi relocate în București, însă pot fi relocate în Alba Iulia).

Nu, la terminarea cursei nu este necesar să realimentezi mașina așa cum ți se cere la un rent-a-car clasic. Echipa noastră de service are grijă de acest aspect. Oricum, nu uita că ai combustibilul inclus în prețul închirierii.

Nu ești obligat să realimentezi vehiculele din flota Pony. Totuși, în cazul în care rezervorul conține mai putin de 25% cumbustibil și doresti sa realimentezi, vei găsi un card de combustibil în compartimentul special din mașină, cu care poți alimenta la benzinariile OMV și Petrom din România.
Ca semn de mulțumire pentru acest serviciu, Pony te răsplătește cu 20 unitati gratuite de călătorie pe care le poți folosi oricând. (Minutele gratuite sunt acordate de fiecare dată când faci alimentări).
Codul PIN al cardului de alimentare poate fi găsit in aplicația GetPony in cadrul secțiunii "Cum alimentezi?"

Poți realimenta la orice stație OMV și Petrom din România.
În fiecare mașină există un card de combustibil cu care poți face plinul fără a plăti nimic în plus. PIN-ul cardului îl vei primi pe aplicația mobilă.
Nu uita ca după alimentare să pui cardul de combustibil în același loc de unde l-ai luat, altfel mașina nu va putea fi pornită.

Autentifică-te cu numărul tău de telefon și parola în aplicatie si îti poți modifica datele personale, avatarul sau actele la secțiunea ”Documente”, iar modalitatea de plată se poate schimba accesând ”Profiluri de plată”.
Te rugăm să îți actualizezi datele ori de câte ori este cazul.

În calitate de client privat sau bussiness, îți poți descărca factura direct din aplicatie accesând ”Facturi”, în format PDF.

Loghează-te în contul tău in aplicatie, unde vei găsi:

  1. Toate călătoriile pe care le-ai făcut lună de lună
  2. Toate punctele de plecare și destinațiile
  3. Durata închirierii
  4. Distanța parcursă
  5. Prețul călătoriei

În cazul în care ai nevoie de informații despre facturile tale sau despre debitul existent, te rugăm să ne scrii la adresa:contact@getpony.ro

În cazul în care o plată a fost respinsă, contul se suspenda automat. Plata restantă poate fi reprocesată din aplicatie la secțiunea ”Facturi”,iar contul va fi activat automat. Dacă întarzii achitarea sumei restante mai mult de 5 zile lucrătoare, va trebui achitată taxa de reactivare a contului in valoare de 10 RON.

Amenzile primite pe adresa Pony pentru cazurile în care ai comis un delict vor fi direcționate către tine. Spre exemplu, în cazul în care conduci cu viteză peste limita legală sau în cazul în care ai parcat mașina într-un loc neautorizat. Dacă ai întrebări și nelămuriri legate de amenda primită, te rugăm să ne trimiți un e-mail la adresa:contact@getpony.ro

În cazul unui accident în care este implicat un autovehicul Pony, nu se incheie act de constatare amiabila. Membrul trebuie să informeze autoritatile, să completeze un raport referitor la accident si să furnizele o copie către Pony Car Sharing.

Ne-am dori foarte mult sa retii urmatoarele sfaturi:

  • Nu consuma alcool (0,0% toleranta) sau droguri in timp ce conduci
  • Fumatul e interzis in vehicul
  • Nu se pot transporta animale de companie in masina, decat daca acestea se afla in cusca proprie, plasata in siguranta in portbagaj
  • Vehiculul trebuie utilizat cu grija
  • Obiectele si echipamentul nu pot fi extrase din masina
  • Nu incredinta masina Pony altcuiva

Te rugam sa raportezi orice stricaciune si pierdere echipei noastre de servicii sau direct la un magazin Pony.
Asa cum stii, orice vatamare/abuz poate duce la interzicerea de a mai folosi serviciile Pony. Ar fi pacat.

Fiecare mașină Pony este asigurată full Casco cu o franșiză de 100 euro plus TVA pentru autoturismele Smart ForTwo, VW-Up, MINI ONE și cu o franșiză de 250 euro plus TVA pentru autoturismele electrice BMW i3. Costul acestei asigurări este inclus în prețul închirierii. Poți reduce franșiza la 0 RON în schimbul unui abonament de 25 RON pe lună.

Da, atât timp cât vei aduce mașina in perimetrul operațional la finalul cursei.

contract.

garanții.

costuri suplimentare.